cultuur Premium Corner

Talent: Frank Verschoor (29)

Door Denise van Dalen - 25 september 2016

Studeerde business economics en commercial economics in Amsterdam en werkt als manager Sponsoring en Public Relations bij de bank Kempen & Co. Daar zette hij het sponsorplan ‘De slimste roeier van Nederland’ op, een wedstrijd waarbij studenten die actief zijn bij een studentenroeivereniging met hun sport- en studieresultaten kans maken hun collegegeld terug te winnen.

Laden…

Onbeperkt Elsevier Weekblad lezen?

Lees elke week meer dan 70 nieuwe premium artikelen al vanaf 8 euro per maand. Bekijk onze abonnementen.

Verder lezen?

U hebt momenteel geen geldig abonnement. Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van Elsevier Weekblad lezen? Dat kan al vanaf 8 euro per maand. Bekijk onze abonnementen.

Word abonnee

Er ging iets fout

Uw sessie is verlopen

Wilt u opnieuw

Premium Corner
2016

Ingelogde abonnees van Elsevier Weekblad kunnen reageren.