cultuur Premium Corner

Talent: Frank Verschoor (29)

Door Denise van Dalen - 25 september 2016

Studeerde business economics en commercial economics in Amsterdam en werkt als manager Sponsoring en Public Relations bij de bank Kempen & Co. Daar zette hij het sponsorplan ‘De slimste roeier van Nederland’ op, een wedstrijd waarbij studenten die actief zijn bij een studentenroeivereniging met hun sport- en studieresultaten kans maken hun collegegeld terug te winnen.

Laden…

Word abonnee en lees direct verder

Al vanaf 8 euro per maand leest u onbeperkt alle edities en artikelen van Elsevier Weekblad. Bekijk onze abonnementen.

Verder lezen?

U hebt momenteel geen geldig abonnement. Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van Elsevier Weekblad blijven lezen? Bekijk dan onze abonnementen.

Word abonnee

Er ging iets fout

Uw sessie is verlopen

Wilt u opnieuw

Premium Corner
Ingelogde abonnees van Elsevier Weekblad kunnen reageren
Bij het plaatsen van een reactie geldt een aantal voorwaarden. Klik hier voor de voorwaarden.