Digitale wereld Premium Corner

Twijfel over succes van Apple Watch

Door Jos Engelkes - 11 mei 2017

Het was het eerste groots aangekondigde gadget dat ­Apple lanceerde na de dood van topman Steve Jobs in oktober 2011: de Apple Watch. Met dit horloge kun je, naast klokkijken, via een bluetooth-verbinding telefoontjes plegen en meldingen versturen en ontvangen. De commentaren waren cynisch: wie wil een minicomputer van 400 euro om de pols? Een paar maanden na de lancering stortte de verkoop in: even leek het een flop.

Laden…

Word abonnee en lees direct verder

Al vanaf 8 euro per maand leest u onbeperkt alle edities en artikelen van Elsevier Weekblad. Bekijk onze abonnementen.

Verder lezen?

U hebt momenteel geen geldig abonnement. Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van Elsevier Weekblad blijven lezen? Bekijk dan onze abonnementen.

Word abonnee

Er ging iets fout

Uw sessie is verlopen

Wilt u opnieuw

Premium Corner
Ingelogde abonnees van Elsevier Weekblad kunnen reageren
Bij het plaatsen van een reactie geldt een aantal voorwaarden. Klik hier voor de voorwaarden.