Auping Premium Corner

‘De gein is om met duurzaamheid je winst te vergroten’

Door Floortje Gunst - 03 augustus 2018

Algemeen directeur van Koninklijke Auping Jan-Joost Bosman (46) wil zo snel mogelijk een recyclebaar matras op de markt brengen. ‘De gein is om met duurzaamheid je winst te vergroten.’

Een paar maanden na zijn afstuderen stond Jan-Joost Bosman, algemeen directeur van het Nederlandse bedden- en matrassenmerk Auping, in de kroeg met zijn ‘maatjes’ van Nyenrode Business Universiteit. Bosman was net als trainee begonnen bij L’Oréal.

‘We hadden het over onze eerste werkervaringen. Ik stond te oreren over mascara, haarkleuringsproducten en blush. Wie had dat ooit gedacht? De cosmeticamarkt is competitief en dynamisch. Dat lag me wel. Ik opereer graag op het scherp van de snede.’

Laden…

Onbeperkt Elsevier Weekblad lezen?

Lees elke week meer dan 70 nieuwe premium artikelen al vanaf 8 euro per maand. Bekijk onze abonnementen.

Verder lezen?

U hebt momenteel geen geldig abonnement. Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van Elsevier Weekblad lezen? Dat kan al vanaf 8 euro per maand. Bekijk onze abonnementen.

Word abonnee

Er ging iets fout

Uw sessie is verlopen

Wilt u opnieuw

Premium Corner

Ingelogde abonnees van Elsevier Weekblad kunnen reageren.