Retail Premium Corner

De mens achter: online-bloemenservice bloomon

Door Jasper Meeuwissen - 11 oktober 2018

Online-bloemenservice bloom­on bestaat intussen vier jaar. Wat is het geheim?

Patrick Hurenkamp: ‘Traditioneel gezien zitten er veel schakels tussen de bloemenkweker en de consument. Deze lange keten maakt bloemen duurder en de versheid lijdt er ook onder. Wij ­kopen direct in bij kwekers, onze stylisten maken er bijzondere bossen van en wij leveren aan huis. Ook ontwikkelen wij nieuwe soorten met kwekers om te blijven verrassen.’

Laden…

Onbeperkt Elsevier Weekblad lezen?

Lees elke week meer dan 70 nieuwe premium artikelen al vanaf 8 euro per maand. Bekijk onze abonnementen.

Verder lezen?

U hebt momenteel geen geldig abonnement. Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van Elsevier Weekblad lezen? Dat kan al vanaf 8 euro per maand. Bekijk onze abonnementen.

Word abonnee

Er ging iets fout

Uw sessie is verlopen

Wilt u opnieuw

Premium Corner

Ingelogde abonnees van Elsevier Weekblad kunnen reageren.