Rendement Premium Corner

Volksbank nog niet klaar om op eigen benen te staan

Door Marijn Jongsma - 26 november 2019

De Volksbank heet natuurlijk niet voor niets de Volksbank. Met de nieuwe naam werd de eerder genationaliseerde SNS Bank begin 2017 gepositioneerd als een ‘nutsbank’, die consumenten simpele maar betaalbare producten biedt. De doelstelling om 8 procent rendement te maken, is daarom inmiddels een bovengrens geworden, zo valt op te maken uit uitspraken van topman Maurice Oostendorp in Het Finan­cieele Dagblad.

Laden…

Word abonnee en lees direct verder

Al vanaf 8 euro per maand leest u onbeperkt alle edities en artikelen van Elsevier Weekblad. Bekijk onze abonnementen.

Verder lezen?

U hebt momenteel geen geldig abonnement. Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van Elsevier Weekblad blijven lezen? Bekijk dan onze abonnementen.

Word abonnee

Er ging iets fout

Uw sessie is verlopen

Wilt u opnieuw

Premium Corner