economie Premium Corner

Betere tijdlijn: zo wil Facebook zijn website relevant houden

Door Nic Vrieselaar - 02 maart 2016

De vind-ik-leuk-knop op Facebook heeft er vijf collega’s bij. ‘Geweldig’, ‘grappig’, ‘verbluft’, ‘verdrietig’ en ‘boos’. Facebook testte de knoppen de afgelopen maanden eerst in Spanje en Ierland, sinds eind februari zijn ze beschikbaar voor alle 1,6 miljard gebruikers wereldwijd.

Laden…

Onbeperkt Elsevier Weekblad lezen?

Lees elke week meer dan 70 nieuwe premium artikelen al vanaf 8 euro per maand. Bekijk onze abonnementen.

Verder lezen?

U hebt momenteel geen geldig abonnement. Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van Elsevier Weekblad lezen? Dat kan al vanaf 8 euro per maand. Bekijk onze abonnementen.

Word abonnee

Er ging iets fout

Uw sessie is verlopen

Wilt u opnieuw

Premium Corner

Ingelogde abonnees van Elsevier Weekblad kunnen reageren.