Boerenbedrijven Premium Corner

Nieuwe niche: met een ijsje door de stallen

Door Nikki Sterkenburg - 29 mei 2017

Steeds meer boerenbedrijven zoeken een nieuwe niche. Maar dat betekent wel een heel nieuw vak.

Boer Arie van de Worp (53) noemt de rondleidingen over zijn boerderij ook wel ‘ontwikkelingswerk’. ‘Ik heb hier weleens schoolklassen waarvan bijna niemand weet waar de melk vandaan komt. Na het melken van de koeien doen we een goedje met jodium op de spenen. Ook dat kennen ze niet. Tja, als zo’n kind de hele dag achter de laptop zit, dan gaan z’n knieën nooit kapot.’

Laden…

Onbeperkt Elsevier Weekblad lezen?

Lees elke week meer dan 70 nieuwe premium artikelen al vanaf 8 euro per maand. Bekijk onze abonnementen.

Verder lezen?

U hebt momenteel geen geldig abonnement. Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van Elsevier Weekblad lezen? Dat kan al vanaf 8 euro per maand. Bekijk onze abonnementen.

Word abonnee

Er ging iets fout

Uw sessie is verlopen

Wilt u opnieuw

Premium Corner

Ingelogde abonnees van Elsevier Weekblad kunnen reageren.