In Rotterdam Premium Corner

Samen lopen, samen kijken

Door Marieke ten Katen - 16 oktober 2019

‘De echte fans zitten in Wenen, maar het is heel bijzonder dat we ook met zovelen hier zijn.’ Voormalig topatleet Bram Som (39) spreekt de circa 150 hardloopfans toe die zich zaterdagochtend hebben verzameld in het café op de begane grond van het Rotterdamse NN Group-kantoor. De verzekeraar is sponsor van het hardloopteam van de Keniaan Eliud Kipchoge, die deze dag in Wenen probeert als eerste atleet ooit de marathon (42,195 kilometer) onder de twee uur te lopen. De record­poging wordt in Rotterdam live uitgezonden op vier grote schermen.

Laden…

Word abonnee en lees direct verder

Al vanaf 8 euro per maand leest u onbeperkt alle edities en artikelen van Elsevier Weekblad. Bekijk onze abonnementen.

Verder lezen?

U hebt momenteel geen geldig abonnement. Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van Elsevier Weekblad blijven lezen? Bekijk dan onze abonnementen.

Word abonnee

Er ging iets fout

Uw sessie is verlopen

Wilt u opnieuw

Premium Corner
Ingelogde abonnees van Elsevier Weekblad kunnen reageren
Bij het plaatsen van een reactie geldt een aantal voorwaarden. Klik hier voor de voorwaarden.