Jaren geleden zond de VARA een televisieprogramma uit dat Het Lagerhuis heette. Los van het bieden van amusement was de bedoeling van de makers om de politiek dichter bij de mensen te brengen. Wat kregen de kijkers te zien? Een twintigtal mensen die elkaar in debat probeerden te overtroeven. Er was ook een prijs en die ging naar de discussiant met de meest treffende oneliner. Adviesbureaus kopieerden de formule en veel werkenden in ons land hebben op cursussen zo aan hun spreekvaardigheid gewerkt.
Laden…
Onbeperkt Elsevier Weekblad lezen?
Lees elke week meer dan 70 nieuwe premium artikelen al vanaf 8 euro per maand. Bekijk onze abonnementen.
Bent u abonnee en hebt u al een account?
Log dan hier in
Verder lezen?
U hebt momenteel geen geldig abonnement. Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van Elsevier Weekblad lezen? Dat kan al vanaf 8 euro per maand. Bekijk onze abonnementen.
Er ging iets fout
Uw sessie is verlopen
Wilt u opnieuw inloggen