Dit is een partnerpagina. De redactie van Elsevier Weekblad is niet verantwoordelijk voor de inhoud.

Onderzoek naar reclameacties in het mkb

Whitepaper deel 1 Lees de resultaten van het uitgebreide PostNL-onderzoek naar gebruik van marketinginstrumenten en de efficiëntste manier van reclamemaken in het eerste deel van onze whitepaper-serie:

Lees verder

Klanten vinden

Whitepaper deel 2 Bekijk in het tweede deel van onze whitepaper-serie de handvatten die PostNL formuleerde om u te helpen met het vinden en mobiliseren van de juiste doelgroep.

Lees verder

Klanten binden

Whitepaper deel 3 Lees in het derde deel van onze whitepaper-serie hoe u op relatief eenvoudige manier kan uitvinden wat uw klanten zoeken en hoe u ze vervolgens aan u kunt binden.

Lees verder

Weet wat uw klant beweegt

Whitepaper deel 4 De drijfveren van uw klanten begrijpen is van groot belang. Lees tips om tot een beter klantinzicht te komen in het vierde deel van onze whitepaper-serie:

Lees verder

Zo krijgt u meer bezoekers in uw (web)winkel

Whitepaper deel 5 Meer klanten is de wens van iedere ondernemer. Maar hoe krijgt u dat voor elkaar? Lees de tips in het vijfde deel van onze whitepaper-serie:

Lees verder

De do’s en don’ts van reclame maken

Whitepaper deel 6 Hoe haalt u het meeste rendement uit reclame-activiteiten? Maak kennis met de opties die tot uw beschikking staan in het zesde deel van onze whitepaper-serie:

Lees verder